Descriere
„Un obiectiv fara un plan este doar o dorinta.”
― Antoine de Saint-Exupéry
Ai senzatia ca incerci ” de toate” in marketing, banii iti scapa printre degete intre strategii planuri si tactici, iar cand tragi linie e ... nasol?
Hai cu mine la workshop-ul online!
Ce iti promit?
Vei avea claritate cine e clientul, ce urmaresti, catre ce te indrepti, ce canale de marketing abordezi astfel incat sa nu mai scapi bani, timp si energie pe tot felul de tactici care, poate, nu se aplica in cazul tau.
Facem impreuna un exemplu de stabilirea obiectivelor, apoi te invit sa facem impreuna pentru unul doua exemple date.
Descoperim impreuna, dar mai tarziu, pornind de la intrebarile date, modelul pe care il facem + template sa stabilesti singur.
Ce nu iti promit?
Onest, nu iti promit ca te fac milionar. :)))
Nu iti promit ca se vor intampla minuni sau miracole daca nu te pui pe treaba si nu te implici.
Nu iti ca se va intampla ceva daca doar auzi ( cau un pocast) si nu asculti. Altfel spus, nu imi asum, daca nu iti asumi.
Cui i se adreseaza? E pentru tine?
Workshop-ul este dedicat celor simt sau chiar stiu ca au nevoie de un plan pentru evolutie. E un workshop scurt, e ca un ghidaj de inceput ca tu mai apoi sa dedici timp sa faci planul aprofundat. Poti fi antreprenor la inceput de drum sau, dimpotriva, un antreprenor care a incercat diferite canale de marketing pentru promovare, dar nu a abordat planificat si sustinut activitatea de marketing.
Cum te ajuta?
Stabilesti diferenta dintre strategia de marketing si planul de marketing, de aici platesti serviciul la valoarea sa.
Stabilesti specificul publicurilor companiei tale ( avatarurile de client), ce produse / servicii sunt optime pentru acestea si care sunt metodele de promovare pentru ele.
Poti descoperi noi produse / servicii care pot creste potentialul de crestere a afacerii.
Ai o viziune asupra canalelor de marketing potrivite pentru potentialii clienti eficientizezi costuri de marketing si chiar conversie.
Incluzi canalele de marketing potrivite, excluzi canale care doar consuma resurse si ai un mesaj adecvat pentru fiecare tip de public tinta vs canal de marketing.
Ai mai multa claritate asupra actiunilor de marketing.
Stabilesti repere pentru urmatoarele actiuni de marketing si implementare.
Ce vei invata?
Strategie vs. Plan de Marketing - intro
Diferenta intre Strategie si Plan de Marketing
De ce exista confuzia intre strategie si plan?
Ce este o strategie si ce este un plan de marketing? Ce ai nevoie si ce platesti?
Ce ai nevoie si ce platesti pentru busienss-ul tau?
Avatarul clientului - nu e nici Fata Morgana, nici Mos Craciun cu daruri
Ce este avatarul clientului si de ce este important?
Clientul ideal: Tu in oglinda cand lucrezi 1: 1; Demografice, psihografice ( valori, credinte, trasaturi de personalitate, ego, detalii care conteaza?
Avatar sau avataruri - largirea portofoliului de produse/ servicii in functie de avatarul de client.
Exercitiu practic.
Setarea obiectivelor - Fii SMART
Cum stabilesti obiectivele clare, masurabile si relevante?
Exemple
Exercitiu: Setarea obiectivelor SMART pentru un scenariu dat. Te provoc sa iei cuvantul si sa stabilim pentru afacerea ta!
Cand, cat dureaza si unde se tine
Data: 7 octombrie 2024
Durata: 2 ore
Ora: 18.00
Locatie: online, Google Meet ( primesti linkul de logare odata cu factura)
Cat costa?Back to business: Plan de marketing pentru claritate
70 lei
La ce te astepti si ce primesti?
Exercitii practice
Model de plan de marketing
Intrebari de ghidaj pentru avatarul principal
intrebari de ghidaj pentru strategia de marketing
Diploma de participare.
Cine sunt eu, trainerul tau?
Numele meu este Corina Stefan, om cu multe palarii, roluri pe care mi le aduce viata si profesia. Sunt inainte de toate om. Profesional sunt om de comunicare, strateg de marketing si soloprenor, infiintand agentia de content marketing iXpr in 2014. Sunt content writer, copywriter, trainer. Nu neaparat in aceasta